Uživatel nepřihlášen
Herní odboj
RSS kanál blogu
Píše: BlackSheepCZ - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.
Herní odboj

Proč mám rád Apple produkty

Čtvrtek 11.1.2018 15:00 - Autor: BlackSheepCZ
To se mi líbí

Proč mám rád Apple produktyPrakticky po každé Keynote, na které se objeví nový iPhone, se na internetu strhne naprosté peklo. Po roce se totiž proberou uživatelé Androidu, v prvé řadě se zarytými fanoušky Samsungu, kteří začnou nový iPhone kritizovat. Jedni za to, že to jejich Samsung přeci umí už dávno a druzí, že by tolik peněz jenom za telefon nedali, a že jim krásně stačí telefon za pět tisíc, který umí úplně to samé.

NENÍ HLAVNÍ BÝT V NĚČEM PRVNÍ, ALE BÝT V TOM NEJLEPŠÍ

Důvodů proč si lidé kupují poměrně drahé produkty Apple, a platí to hlavně pro velmi oblíbený iPhone, je hned několik. Je tu skupina lidí, která si ho kupuje čistě kvůli značce a prestiži. A má to smysl. Když máte u ucha iPhone, všichni poznají, že je to ten luxusní iPhone. Je to krásný skvěle vyrobený přístroj o nemž všichni ví, že je drahý. Je to jako šperk, nebo luxusní kabelka. Pokud máte u ucha telefon s androidem, většina lidí vůbec netuší, jestli je to top model za dvacet, nebo základ za pětku. Dalším důležitým faktorem je to, že iPhone neztrácí tak rychle na hodnotě, není ve slevách a tak ho i pak i dobře prodáte.


To už ale souvisí s důvody, proč si produkty Applu kupují lidé jako já. Jsou rozumné důvody proč si produkty Applu kupovat? Ale jistě že ano, a je jich dokonce většina. iOvce totiž nejsou hloupé, jak si spousta chytráků s Androidem mysli. Začneme ale pěkně od začátku. Je potřeba se uvědomit, že Apple je v prvé řadě společnost vyrábějící hardware, a proto klade velký důraz na to, jak jejich zařízení vypadají, jaké jsou použité materiály, a také na samotnou kvalitu zpracování. To ale neznamená, že jde jenom o vzhled a nic jiného to ani neumí, naopak.

VELMI DŮLEŽITÁ JE PODPORA A PRAKTIČNOST SYSTÉMU

Jelikož je Apple hardwarová společnost, která potřebuje prodat svůj HW, software je již v ceně zařízení. Klíčová je pak provázanost hardwaru a softwaru, vše musí perfektně fungovat. Je to podobné jako v případě herních konzolí. Software je tu dělán na omezený počet zařízení, a proto může být mnohem lépe optimalizovaný. S tím je spojená taky velmi dlouhá podpora, kdy nové systémy dostáváte zdarma. To je podle mě lepší filozofie, než u Microsoftu, který zas naopak prodává software a o hardware se stará větší počet různých výrobců. Vemte si, že si pořídíte telefon a 45 let na něj dostáváte nový vyladěný systém. To se Vám u Androidu nestane. Tam mám s updaty androidu spíše špatné zkušenosti a chci věřit, že to výrobci nedělají schválně. Další důležitá věc je propojení mobilního systému iOS s tím počítačovým díky cloudu. Apple nemá jeden systém na všechno, což by podle mě ani nedávalo smysl, ale má několik operačních systémů pro své produkty. Ty jsou následně propojeny přes iCloud. Nic víc člověk ke štěstí vlastně ani nepotřebuje.


Když něco rozděláte na jednom zařízení, můžete to dodělat na druhém. Ke svým fotkám se dostanete ze všech zařízení, a když si koupíte nový telefon, stáhnete si do něj zálohu toho předchozího. Něco podobného dělá třeba Google, ale ne ve všem. Navíc si výrobci jako je třeba Samsung rádi vytváří vlastní aplikace, třeba pro poznámky a vy se pak rozhodujete jestli používat ty integrované, nebo si stáhnout Google Keep. Vždy jsem měl ale pocit jisté roztříštěnosti. U iOS jde o tisíc příjemných maličkostí co Vám zpříjemňují každý den. To se velmi těžko vysvětluje a ukazuje lidem, co neměli iPhone. Jde totiž o to, jak se tyto produkty používají dlouhodobě, každý den. Konkurence totiž umí to samé, ale jinak. Je tam totiž hlavní rozdíl v přístupu. Když jsem kupoval TOP model s Androidem, vždycky jsem koukal co všechno to umí, jaké jsou tam technologie. Pak jsem ale zjistil, že ty úžasné novinky třeba moc dobře nefungují, a že to je spíš marketing, prodat telefon přes čísla a parametry, než udělat skvělý přístroj, co se tak bude používat každý den.

NA LETOŠNÍ APPLE KEYNOTE SE OBJEVILY VELMI ZAJÍMAVÉ NOVINKY VČETNĚ ZCELA NOVÉHO IPHONU

Letošní Keynote přinesla mnoho nového. Začnu asi tím nejdůležitějším a to jsou nové telefony. Nejprve nám Apple ukázal vcelku tradičně vypadající iPhone 8 a 8 Plus, které vypadají podobně jako jejich předchůdci. Jejich displeje ale dostaly technologii True Tone, která přizpůsobuje barevné podání okolním světelným podmínkám. Na zádech je nově sklo, což umožnilo zabudování bezdrátového nabíjení standardu Qi. Nový je také fotoaparát, který nově natáčí v rozlišení 4k/60 FPS. Samozřejmě je tu i nový procesor A11 Bionic. Mnohem zajímavější je pak iPhone X, k desátému výročí telefonů iPhone. Ten nabízí nový bezrámečkový design s 5,8" Super Retina OLED displejem, rozhraním Face ID pro dokonalé rozeznání obličeje a premiové materiály. Dosud nejodolnější sklo a chirurgickou ocel. Tento telefon je špička a povídání o něm by bylo na samostatný článek.


Krom toho jsme se dočkali Apple Watch 3, které dokáží v USA pracovat samostatně díky integrované sim, což se hodí při běhání, kdy sebou nechcete mít i drahý telefon. Apple TV konečně s podporou 4K, což se dnes už opravdu hodí a samozřejmě nového iOS 11, který zásadně vylepšuje používání iPadů a jejich praktičnost. Bylo toho mnohem víc a možná jsem měl napsat článek spíše o Keynote, ale pokud Vás zajímá, najdete takových článků a videí na internetu tak milion. V tomto článku jsem chtěl přiblížit jenom to, proč mám produkty Applu rád já, možná stačila jedna věta  úžasný ekosystém, ale je toho víc. Tím neříkám, že vše ostatní nestojí za nic. Je to jako u PC vs Konzole. Někomu sedí otevřený systém, kde může dělat cokoli. Jinému uzavřený systém, který díky tomu může být lépe optimalizovaný. Mě sedí herní konzole a řešení od Applu. Stejně tak ale používám Android i Windows a nemám s tím problém.

Tento a další články autora najdete na stránkách Herní odboj.

Tisk
Hodnocení:
( Zbývá 6 hlasů pro zveřejnění hodnocení ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku Proč mám rád Apple produkty
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
BlackSheepCZ    Ted jste mě rozesmál. Nebudu se snižovat na vaši úroveň abych vás taky začal urážet. Myslím si o lidech jako jste vy svoje.BlackSheepCZblacksheepcz47838    16.1.2018 18:50 BlackSheepCZ

@ odpověď na komentář od Ondr4h:Ted jste mě rozesmál. Nebudu se snižovat na vaši úroveň abych vás taky začal urážet. Myslím si o lidech jako jste vy svoje.

Ondr4h napsal:Vy píšete pofidérní blogový článek a ještě o kontroverzní značce neholdující hrám na herním webu. Co jste čekal že budu tleskat?

Ondr4h    Vy píšete pofidérní blogový článek a ještě o kontroverzní značce neholdující hrám na herním webu. Co jste čekal že budu tleskat?Ondr4hondr4h17156    16.1.2018 17:58 Ondr4h

Vy píšete pofidérní blogový článek a ještě o kontroverzní značce neholdující hrám na herním webu. Co jste čekal že budu tleskat?

BlackSheepCZ    Jak se chováte vy ke mě, tak se chovám já k vám. To se pak nedivte. Zastaravani přístrojů... Nemuzu si pomoc ale android se mi zpomalil vždy mnohem rychleji, než zařízení s iOS. Android mě většinou po dvou letech stval, ios tak po 4rech. Pokud myslíte aféru zpomalení kvůli baterii, s tím nemám sebemenší problém. Tomuhle se věnuji odborné články a já s tím řešením nemám problém. Furt lepší snížit výkon, než když se mi LG vypíná při 20-25 procentech baterie. To se špatně odhaduje. Výměna baterie to vyřeší. Co se týče ios, updaty nejsou povinné. Člověk může počkat a přečíst si jestli to dane zařízení zpomali a jestli to za to stojí. Doteď si pamatuju jak mi přišel update na nový android na Galaxi S2 a totálně ho zničil. To samé se mi stalo na iPadu mini.BlackSheepCZblacksheepcz47838    16.1.2018 13:04 BlackSheepCZ

@ odpověď na komentář od Ondr4h:Jak se chováte vy ke mě, tak se chovám já k vám. To se pak nedivte. Zastaravani přístrojů... Nemuzu si pomoc ale android se mi zpomalil vždy mnohem rychleji, než zařízení s iOS. Android mě většinou po dvou letech stval, ios tak po 4rech. Pokud myslíte aféru zpomalení kvůli baterii, s tím nemám sebemenší problém. Tomuhle se věnuji odborné články a já s tím řešením nemám problém. Furt lepší snížit výkon, než když se mi LG vypíná při 20-25 procentech baterie. To se špatně odhaduje. Výměna baterie to vyřeší. Co se týče ios, updaty nejsou povinné. Člověk může počkat a přečíst si jestli to dane zařízení zpomali a jestli to za to stojí. Doteď si pamatuju jak mi přišel update na nový android na Galaxi S2 a totálně ho zničil. To samé se mi stalo na iPadu mini.

Ondr4h napsal:Umíte i jinak napsat odpověď než jenom se přepnout do krizového a destruktivního modu? Ne značky neřeším, poté co mě plno zavedených značek zklamalo s novinkami a jejich kvalitou, tak teď řeším vše kus od kusu. Kupuju levnější, abych mě ztráta tak netrápila. Cena ani značka není žádná jistota.

Jinak bylo slovíčko třeba o tom zastarávání přístrojů? co dělá apple a byl z toho teď usvědčen? Znám pár takových co si koupili apple a jelikož nejsou z rodu marnotratných pocítili za pár let podivné zpomalení přístroje.

Ondr4h    Umíte i jinak napsat odpověď než jenom se přepnout do krizového a destruktivního modu? Ne značky neřeším, poté co mě plno zavedených značek zklamalo s novinkami a jejich kvalitou, tak teď řeším vše kus od kusu. Kupuju levnější, abych mě ztráta tak netrápila. Cena ani značka není žádná jistota.

Jinak bylo slovíčko třeba o tom zastarávání přístrojů? co dělá apple a byl z toho teď usvědčen? Znám pár takových co si koupili apple a jelikož nejsou z rodu marnotratných pocítili za pár let podivné zpomalení přístroje.
Ondr4hondr4h17156
    16.1.2018 12:17
Ondr4h

Umíte i jinak napsat odpověď než jenom se přepnout do krizového a destruktivního modu? Ne značky neřeším, poté co mě plno zavedených značek zklamalo s novinkami a jejich kvalitou, tak teď řeším vše kus od kusu. Kupuju levnější, abych mě ztráta tak netrápila. Cena ani značka není žádná jistota.

Jinak bylo slovíčko třeba o tom zastarávání přístrojů? co dělá apple a byl z toho teď usvědčen? Znám pár takových co si koupili apple a jelikož nejsou z rodu marnotratných pocítili za pár let podivné zpomalení přístroje.

BlackSheepCZ   1x   Jaká masáž? Co to tady plácáte? Vy nemáte rád žádnou značku? Třeba pro periferie mam rád Logitech, taky mě zpracovala masáž Logitechu? Televize mám rád Samsung, grafiky GeForce. Telefon? Měl jsem iPhone, teď mám LG s androidem, před tím Samsung, ale vrátím se k Applu, protože mi sedí víc. To je masáž co, vybrat si něco podle vlastních zkušeností. Chápu, že je to pro někoho nepochopitelné. Neberu Vám telefony za 5 tisíc. Každého věc, ale podobné útoky mi přijdou trochu padlé na hlavu. Když někdo něco má rád tak je hned ovce.

Tak jo jsem ovce, jsem iOvce, po vystřídání různých myší a klávesnic jsem Logitech Ovce, po letech s atinama jsem konečně GeForce Ovce, Samsung Ovce co se týče zobrazovačů, momentálně jsem i Sony Ovce (Plejka) ale chci si pořídit letos Xbox, to pak budu i Xbot, nebo jak si navzájem nadáváte. Ale to mi zase budete nadávat do zaslepených konzolistů, přes to že mám i herní PC. Chce to trochu otevřít oči, vyzkoušet ty věci, než někoho začnete odsuzovat, za to že se mu něco zalíbilo. Ale chápu, každého to nebaví. Věřím že hráče zajímají i tyto technologie. Snažil jsem se vypíchnout vždycky to, co se na tom líbí mě, a snažil jsem se vyhnout definitivním soudům. Moc nechápu, že jakmile se řekne Apple, najde se hned řada lidi co to urazí.

Tak že díky pánové, místo názoru do diskuze, co se třeba líbí Vám na podobných produktech, co máte zase rádi vy, jsme se tu dočkali jen urážek a paušalizování. Ale to už je tu taková tradice.
BlackSheepCZblacksheepcz47838
    16.1.2018 11:01
BlackSheepCZ

@ odpověď na komentář od Ondr4h:Jaká masáž? Co to tady plácáte? Vy nemáte rád žádnou značku? Třeba pro periferie mam rád Logitech, taky mě zpracovala masáž Logitechu? Televize mám rád Samsung, grafiky GeForce. Telefon? Měl jsem iPhone, teď mám LG s androidem, před tím Samsung, ale vrátím se k Applu, protože mi sedí víc. To je masáž co, vybrat si něco podle vlastních zkušeností. Chápu, že je to pro někoho nepochopitelné. Neberu Vám telefony za 5 tisíc. Každého věc, ale podobné útoky mi přijdou trochu padlé na hlavu. Když někdo něco má rád tak je hned ovce.

Tak jo jsem ovce, jsem iOvce, po vystřídání různých myší a klávesnic jsem Logitech Ovce, po letech s atinama jsem konečně GeForce Ovce, Samsung Ovce co se týče zobrazovačů, momentálně jsem i Sony Ovce (Plejka) ale chci si pořídit letos Xbox, to pak budu i Xbot, nebo jak si navzájem nadáváte. Ale to mi zase budete nadávat do zaslepených konzolistů, přes to že mám i herní PC. Chce to trochu otevřít oči, vyzkoušet ty věci, než někoho začnete odsuzovat, za to že se mu něco zalíbilo. Ale chápu, každého to nebaví. Věřím že hráče zajímají i tyto technologie. Snažil jsem se vypíchnout vždycky to, co se na tom líbí mě, a snažil jsem se vyhnout definitivním soudům. Moc nechápu, že jakmile se řekne Apple, najde se hned řada lidi co to urazí.

Tak že díky pánové, místo názoru do diskuze, co se třeba líbí Vám na podobných produktech, co máte zase rádi vy, jsme se tu dočkali jen urážek a paušalizování. Ale to už je tu taková tradice.

Ondr4h napsal:Stačilo číst jak je ajfon skvělý jen co se přiloží k uchu a válím s smíchy :D . Mě je většinou jedno co mám za mobil, chci aby mi sloužil jako to sms, volání sem tam internet a na to mi stačí cokoliv za pět tisíc. Já s ostatním po mobilech nedívám a je mi to šumafuk, na co skvělý mobil když pak telefonují jak paka třeba v otevřeném vagonu kde je klidový reżim.

Ale masáž vás pěkně zpracovala, jen co je pravda. Jen by mne zajímalo kolik her si na tom tak běžně hrajete, když jste dal článek na herní web.

Ondr4h    Stačilo číst jak je ajfon skvělý jen co se přiloží k uchu a válím s smíchy :D . Mě je většinou jedno co mám za mobil, chci aby mi sloužil jako to sms, volání sem tam internet a na to mi stačí cokoliv za pět tisíc. Já s ostatním po mobilech nedívám a je mi to šumafuk, na co skvělý mobil když pak telefonují jak paka třeba v otevřeném vagonu kde je klidový reżim.

Ale masáž vás pěkně zpracovala, jen co je pravda. Jen by mne zajímalo kolik her si na tom tak běžně hrajete, když jste dal článek na herní web.
Ondr4hondr4h17156
    16.1.2018 10:19
Ondr4h

Stačilo číst jak je ajfon skvělý jen co se přiloží k uchu a válím s smíchy :D . Mě je většinou jedno co mám za mobil, chci aby mi sloužil jako to sms, volání sem tam internet a na to mi stačí cokoliv za pět tisíc. Já s ostatním po mobilech nedívám a je mi to šumafuk, na co skvělý mobil když pak telefonují jak paka třeba v otevřeném vagonu kde je klidový reżim.

Ale masáž vás pěkně zpracovala, jen co je pravda. Jen by mne zajímalo kolik her si na tom tak běžně hrajete, když jste dal článek na herní web.

Alfajk   2x   zajimavy, ze se podobnym clanku vzdycky applista ozve, ze on prece zadna ovce neni a pritom slysim "béééé" az sem... a navic jsem se z clanku v podstate nic nedozvedel...poznamecka k updatum u applu - to ti nevadi, ze ti apple aktualizaci vnuti, at uz chces, nebo ne? a tim padem ti je taky jedno, ze klidne softwarove zabije starsi zarizeni, i kdyz by hardware jeste v pohode slouzil?
podle me je iOvce (pozn. : nerikam ze ty) ta nejukazkovejsi ovce ze vsech, je uplne jedno co apple vykaka, ovce to koupi, protoze je to proste od applu
Alfajkalfajk16671
    15.1.2018 16:58
Alfajk

zajimavy, ze se podobnym clanku vzdycky applista ozve, ze on prece zadna ovce neni a pritom slysim "béééé" az sem... a navic jsem se z clanku v podstate nic nedozvedel...poznamecka k updatum u applu - to ti nevadi, ze ti apple aktualizaci vnuti, at uz chces, nebo ne? a tim padem ti je taky jedno, ze klidne softwarove zabije starsi zarizeni, i kdyz by hardware jeste v pohode slouzil?
podle me je iOvce (pozn. : nerikam ze ty) ta nejukazkovejsi ovce ze vsech, je uplne jedno co apple vykaka, ovce to koupi, protoze je to proste od applu

Ayreas    Chápu proč tyhle produkty máš ... Já osobně jsem vyzkoušel cca půl roku Macbook a ačkoliv jsem se opravdu snažil tak jsem tomu systému nepřišel na chuť. Mohlo hrát roli, že jsem celý život zvyklý na Windows? určitě ano, ale i tak mě prostě vadila jedna zásadní věc a to, že je ten systém uzavřený nebo bych spíš napsal "blbuvzdorný". A ještě bych dodal, že ceny za servis jsou opravdu šílené ;-)Ayreasayreas57206    15.1.2018 07:31 Ayreas

Chápu proč tyhle produkty máš ... Já osobně jsem vyzkoušel cca půl roku Macbook a ačkoliv jsem se opravdu snažil tak jsem tomu systému nepřišel na chuť. Mohlo hrát roli, že jsem celý život zvyklý na Windows? určitě ano, ale i tak mě prostě vadila jedna zásadní věc a to, že je ten systém uzavřený nebo bych spíš napsal "blbuvzdorný". A ještě bych dodal, že ceny za servis jsou opravdu šílené ;-)

BlackSheepCZ    To je softwarová věc. Záleží na přehrávači, ale jsou dve možnosti. Dá se to roztáhnout do krajů s tím že tam je ten výřez, nebo se obraz zmenší. Nemusí sedět každému.BlackSheepCZblacksheepcz47838    14.1.2018 15:20 BlackSheepCZ

@ odpověď na komentář od antiku:To je softwarová věc. Záleží na přehrávači, ale jsou dve možnosti. Dá se to roztáhnout do krajů s tím že tam je ten výřez, nebo se obraz zmenší. Nemusí sedět každému.

antiku napsal:Třeba už je to opravený, ale nedokážu si představit jak. Když si pustíš video tak ti kus chybí, co jsem viděl. Asi jen tak na youtube by mi to nevadilo, ale koukat 2 hodiny na film s tím? Ne díky.

antiku    Třeba už je to opravený, ale nedokážu si představit jak. Když si pustíš video tak ti kus chybí, co jsem viděl. Asi jen tak na youtube by mi to nevadilo, ale koukat 2 hodiny na film s tím? Ne díky.antikuantiku10022    14.1.2018 12:57 antiku

@ odpověď na komentář od BlackSheepCZ:Třeba už je to opravený, ale nedokážu si představit jak. Když si pustíš video tak ti kus chybí, co jsem viděl. Asi jen tak na youtube by mi to nevadilo, ale koukat 2 hodiny na film s tím? Ne díky.

BlackSheepCZ napsal:Pro někoho odpad, pro mě je to v současnosti nejlepší smartphone. Moc nechápu proč ten výřez tolik lidi štve, mě se líbí víc než to co má Samsung. Jestli ti vydrží android 5 let tak tleská, mě začne štvát tak po roce. A to nemluvím o tom že polovina softwarových vychytávek nejede jak má.

BlackSheepCZ    Pro někoho odpad, pro mě je to v současnosti nejlepší smartphone. Moc nechápu proč ten výřez tolik lidi štve, mě se líbí víc než to co má Samsung. Jestli ti vydrží android 5 let tak tleská, mě začne štvát tak po roce. A to nemluvím o tom že polovina softwarových vychytávek nejede jak má.BlackSheepCZblacksheepcz47838    14.1.2018 11:27 BlackSheepCZ

@ odpověď na komentář od antiku:Pro někoho odpad, pro mě je to v současnosti nejlepší smartphone. Moc nechápu proč ten výřez tolik lidi štve, mě se líbí víc než to co má Samsung. Jestli ti vydrží android 5 let tak tleská, mě začne štvát tak po roce. A to nemluvím o tom že polovina softwarových vychytávek nejede jak má.

antiku napsal:Iphone X je spíš odpad vzhledem k tomu výřezu na displayi. Mě vydržel android 5 let a ještě asi vydrží nějaký rok. Za to vidím jak si všichni kupují vždy nový iphone, aby se měli čím chlubit.

antiku    Iphone X je spíš odpad vzhledem k tomu výřezu na displayi. Mě vydržel android 5 let a ještě asi vydrží nějaký rok. Za to vidím jak si všichni kupují vždy nový iphone, aby se měli čím chlubit.antikuantiku10022    12.1.2018 11:08 antiku

Iphone X je spíš odpad vzhledem k tomu výřezu na displayi. Mě vydržel android 5 let a ještě asi vydrží nějaký rok. Za to vidím jak si všichni kupují vždy nový iphone, aby se měli čím chlubit.

Narw   2x   Úplně nevim jak to souvisí s hrami, ale vcelku s článkem souhlasím. Nikdy jsem Iphone nekoupil a pravděpodobně ani nekoupim, ale vim, ze jsou to opravdu spickove pristroje. Mam spoustu kamaradu co maj Iphone 5+ let. Me Android nikdy nevydrzel vic jak 2, 5 roku. Vzdy byl problem spise v SW, kdy se mi zacal po roce trochu sekat a po 2letech uz to bylo k nevydrzeni. Stale je pro me zbytecne davat takove penize za telefon, ale chapu ty lidi co si ho kupujou.Narwnarw57671    12.1.2018 09:54 Narw

Úplně nevim jak to souvisí s hrami, ale vcelku s článkem souhlasím. Nikdy jsem Iphone nekoupil a pravděpodobně ani nekoupim, ale vim, ze jsou to opravdu spickove pristroje. Mam spoustu kamaradu co maj Iphone 5+ let. Me Android nikdy nevydrzel vic jak 2, 5 roku. Vzdy byl problem spise v SW, kdy se mi zacal po roce trochu sekat a po 2letech uz to bylo k nevydrzeni. Stale je pro me zbytecne davat takove penize za telefon, ale chapu ty lidi co si ho kupujou.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

BlackSheepCZ    Tak jo...BlackSheepCZblacksheepcz47838    11.1.2018 23:06 BlackSheepCZ

@ odpověď na komentář od rokyska:Tak jo...

rokyska napsal:Nikdy tuto božskou firmu.

rokyska   3x   Nikdy tuto božskou firmu.rokyskarokyska4232    11.1.2018 18:03 rokyska

Nikdy tuto božskou firmu.

O autorovi blogu

BlackSheepCZ
BlackSheepCZ
Muž, 30 let, Smíchov (Praha)

Hrám a hernímu hardwaru se aktivně věnuji již od roku 2002, kdy jsem se stal PC hráčem. Časem jsem hrál také na Xboxu 360 a PlayStationu 3, ale vždy to byl jen doplněk. Pravým konzolistou jsem se stal až s příchodem PlayStationu 4, kdy jsem přestal hrát na PC. Několik let jsem pracoval také v herním průmyslu ve společnosti Xzone (Gameexpres). Když nehraju, rád čtu knížky, poslouchám hudbu, píšu recenze, jsem s přáteli, nebo připravuju další bláznivý videoherní projekt.

Šéfredaktor
Založit herní BLOG

Spřátelené weby